This is the last time

28 september 2017 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Vandaag onze laatste volle dag in het zonnige San Fransisco.

Allereerst hebben een beetje uitgeslapen, iets wat we weinig tot niet hebben gedaan deze trip.
Daarna weer zo'n breakfast in America; dan hoef je de rest van de dag niet meer te eten...zelfs ik niet....

Tijd voor een wandeling, deze keer naar de Golden Gate Bridge, die zich vandaag wat verstopt heeft in de mist.

En alvast nadenken over de volgende vakanties....eerst flink sparen natuurlijk.....!

Komt al snel goed....we gaan 24 oktober al naar Dokkum...kicken...op 14 oktober met Aletha's petekindje Tygo naar de Beekse Bergen, 25 november naar Beeld en Geluid in Hilversum met de schoonouders, 13 december traditioneel naar een kerstmarkt met Aletha's verjaardag...
Sowieso doen wij veel tripjes binnen Nederland, Vlaanderen en het westen van Duitsland, kan ik iedereen aanbevelen!
En is niet duur, check gewoon de diverse veilingsites.

En dan in 2018 iig naar Malta en we boffen maar weer: we mogen met de schoonfamilie op cruise naar Zuidoost Europa; ik kijk nu al uit naar Dubrovnik en Palermo.

Voor de wat verdere toekomst eventueel nog eens naar vrienden die we hier hebben ontmoet en die wonen in Connecticut, kunnen we ook nog eens bij Erwin langs in Ontario. Wellicht huur ik daar een Jeep....

En ook maar eens gaan praten met Dragan... Servië, Montenegro en alsnog naar Macedonië lijkt mij erg gaaf....maar da's echt voor de toekomst....

Mijn mama, die sinds kort weer alleen is, zal wel graag hebben dat we een tijdje in Nederland zijn en gelijk heeft ze....onze bazen zullen dit trouwens ook wel fijn vinden...medewerkers die 3 weken afwezig zijn worden (hopenlijk) gemist....

Vanavond hebben we nog lekker gegeten bij Bubba Gump...de Shrimp Company die Forrest Gump en Luitenant Dan hebben opgezet voor hun in Vietnam gesneuvelde maat Bubba...je moet de film gezien hebben....erg innemende film, vinden wij.

Morgen back home to Breda; de stad waar we al 10 jaar met veel plezier wonen en waar we voorlopig ook zeker nog niet weg zijn...de buurtjes hebben ons zelfs gemist, terwijl wij nog al eens weg zijn....

Ik dank iedereen voor de aandacht die we kregen.  No worries, het was de eerste en tevens laatste keer, dat ik verslag deed van een reis....het was dan ook wel een heel bijzondere.....

Het laatste liedje dat ik wil delen is Back to life van Soul 2 Soul, de titel spreekt voor zich!

1. Loes:
    29 september 2017
    Gezien het geringe tijdverschil met jullie, ik meen 3 uur, al gelijk reactie. Het was leuk om op deze manier op de hoogte te blijven van jullie belevenissen en, zoals eerder al gezegd, een feest der herkenning. Vanuit London-Ontario wens ik jullie alvast een hele goede terugreis. Dikke kus en tot volgende week💋❤️
  2. Erwin:
    Fijne reis naar huis en bedankt voor de blogs allebei, was leuk om te lezen! Goed om te horen dat het allemaal bevallen is. Ben benieuwd naar de rest van de foto's later!
  3. Ralph:
    Hoi Aletha len Matt,
    goed om te lezen dat de vakantie leuk is geweest. We spreken elkaar volgende week. Wij blijven 2 dagen langer dan jullie. Om in jouw terminilogie
    te blijven Matt, mijn laatste nummmer van de trip wordt : Back Home van Golden Earrings
  4. Matt:
    29 september 2017
    @Ralph met Barry Hay op de dwarsfluit...tof nummer...tot volgende week, kom ik weer een Leffe doen bij jou
  5. Adje:
    Lieve Matt en Aletha
    Dankjewel dat ik met jullie de tocht in gedachten mee kon beleven! Niks leuker dan zo toch mee te kunnen reizen!
    Ga zo door en probeer uit het leven te halen wat wel mogelijk is😘😘💖💖
  6. Joyce:
    29 september 2017
    Een goede reis naar huis!
  7. Diana:
    Bedankt dat ik jullie mocht volgen. Leuke verslagen! Goede reis naar huis.
  8. Yvonne Croonen:
    Hoi Aletha en Matt,

Zo te lezen in je reisverslagen hebben jullie een reis gehad wat je gewoon moet verwerken. Zo prachtig en dat is jullie ook gegund met al het harde werken wat jullie doen. Ik heb genoten van al de reisverslagen die jullie gemaakt hebben en daardoor ons hebben laten mee genieten.
    Een hele goede reis terug en tot snel. Kunnen we weer genieten van jouw geweldige zang Matt.
  9. Astrid:
    29 september 2017
    Het was leuk om jullie te kunnen volgen op deze geweldige reis! Goede reis terug!
  10. Judith:
    Leuk om jullie hele reis gevolgd te hebben! Veilige terugkomst gewenst.
  11. Renate:
    30 september 2017
    Leuk om mee te lezen wat jullie hebben meegemaakt!! Heel veel plezier nog, goede reis en tot snel!
  12. Lex:
    Hallo daar....weer veilig en wel in Nederland. De regen heet jullie welkom. Wat een ontvangst! Mooie verslagen.ik heb de meeste gelezen. En dat was erg leuk en het gaf hier een goed beeld van het plezier en de mooie belevenissen.
  13. Camelia:
    30 september 2017
    was leuk om jullie tevolgen goede vlucht terug
  14. Matt:
    1 oktober 2017
    @Lex super dat jij zo enthousiast reageerde steeds. Aletha kent jou niet maar ze vindt jou nu al leuk.
    Jullie hebben iig ook dezelfde voorkeur qua voetbal...
  15. Marion Emmerik:
    3 oktober 2017
    Back 2 life.. gauw weer eens afspreken 😀
  16. Matt:
    4 oktober 2017
    Dat is nu eens een goed idee....