The bucket list

19 september 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vanmorgen hebben we Grand Canyon verlaten en zijn we op weg gegaan richting Nevada.
Ons afscheid van Arizona was 3,5 uur lang rijden in no man's land. De snelweg van Breda naar Antwerpen is er een paradijs bij...

In Nevada aangekomen bij de Hooverdam viel mij gelijk de eerste palmboom op en daarmee wist ik: we naderen Las Vegas.

Zijn de parken aanwezig op de Bucket List van Aletha, Las Vegas staat op mijn lijstje zeer hoog!
En over die Bucket List wil ik verder uitweiden.

Ondanks alle tegenslag van de laatste jaren voel ik me een bevoorrecht mens.

Het is waar dat ik nog immer tob met mijn fitheid, zeker na de burn out van 2015, helaas iets van alle tijden bij mij.

Het is waar dat Bart, Astrid, Jurriën, Lucy en papa veel te jong zijn gestorven.

Het is ook waar dat wij nooit een kind zullen krijgen, ondanks dat we er heel veel moeite, veel energie, veel geld en veel emotie in hebben gestopt.

Maar bovenal is het waar dat ik veel van mijn wensen wel heb zien uitkomen.

Mede dankzij Aletha ben ik op de mooiste plekken op aarde geweest.

Met name dankzij mij schoonouders heb ik o.a. 2 cruises gedaan, reisjes langs de Rijn, trips naar London, abseilen van de Euromast, skydive, in een luchtballon gezeten, in helicopters gezeten en wat al niet meer...

Mijn broer bracht me aan het zingen en ik bleek het aardig te kunnen.

Mijn moeder is er al 45 jaar voor mij, da's sowieso onbetaalbaar!

En natuurlijk ben ik samen met een partner, die aangeeft graag bij mij te zijn, hoe mooi is dat!

Het liedje van vandaag is See you in Vegas van Ellen ten Damme.

Over 2 dagen spreek ik jullie weer, ik beloof een luchtiger verhaal en dat zal ook wel na 2 dagen Las Vegas.

Groeten, Matt

1. Daphne:
    20 september 2017
    Top Matt om je zo te lezen (horen). Fijn dat je weer van al het goede kan genieten en beseft dat het leven zoveel meer inhoudt dan alleen maar ellende. Het is ook wat we er zelf van maken!
  2. Joyce:
    20 september 2017
    Mooi Matt! En geniet van Las Vegas!
  3. Loes:
    Hi Matt,
    Deze reis lijkt je heel goed te doen. Daar ben ik heel blij om. Ik wens jou en Aletha nog hele mooie en fijne dagen in de States. Door jullie prachtige foto's en verhalen reis ik met jullie mee en voel me ook bevoorrecht.
    lieve groet,
    Loes
  4. Loes:
    😙Ik hou van jullie💋
  5. Jennifer:
    20 september 2017
    Prachtig en openhartig. Ik ken jou niet goed Matt, en Aletha ken ik best lang; bewondering voor jullie spirit.
  6. Ad:
    20 september 2017
    Hoi Matt, heel openhartig, mooi, jij en Aletha lekker genieten op jullie vakantie en blijf ook genieten van jouw zang
  7. Matt:
    20 september 2017
    @Ad, ik zie jou 2 oktober in Rucphen.
    Have fun in Perigia...gave stad!
  8. Matt:
    20 september 2017
    @Ad, ik zie jou 2 oktober in Rucphen.
    Have fun in Perugia, da's een leuke stad!
  9. Kirsten:
    20 september 2017
    Wat mooi om jullie avonturen en verhalen te lezen. Prachtig, net als de foto's.
    Geniet nog samen.
  10. Jeanne:
    20 september 2017
    Pfff. Heb geen woorden wens jullie nog een hele fijne vakantie. Jullie schrijven zo mooi en fijn doet mij veel denken aan de reisverslagen van Astrid. Fijn dat wij een afspraak hebben staan. Maar geniet van de 2e helft vakantie en Matt een heerlijk biertje op zijn tijd!
  11. Robbert:
    21 september 2017
    Hoi Matt, en natuurlijk Aletha. Wanneer komt je eerste boek uit? Het talent om mooie verhalen te schrijven heb je in ieder geval. Goed te lezen dat deze reis het positieve in een mens naar boven kan halen en hopelijk het negatieve naar de achtergrond brengt. Wens jullie nog een paar mooie dagen daar. Bij mij ging Vegas na een week vervelen toen we echt alle casino's gehad hadden. Hoe ver staat het met jullie winst bij de roulette tafel?
    Groetjes Robbert
  12. Aletha:
    21 september 2017
    @Robbert, ik probeer altijd een halfvol glas te hebben, ik merk dat de natuur een tikkie naar half leeg neigt...en dan probeer de natuur een tikkie te corrigeren.

Gisteren biertje besteld hier en die had ik daarna ook nodig om de bizarre prijs te verwerken....
  13. Matt:
    21 september 2017
    @Robbert, ik had even de Phone van Aletha.....hij is weer opgeladen
  14. Matt:
    @Jeanne wees gerust, ik drink een biertje op zijn tijd, ik leef maar 1 x
  15. Aletha:
    21 september 2017
    @Robbert: en ik maar denken dat jullie op CONGRES waren 🤔
  16. Camelia:
    21 september 2017
    matt mooi dat je nu alles een beetje van je af schrijf geld ook voor aletha jullie genieten nu samen van alles heb wel even een traantje moeten weg pinken toen ik dik las . hele dikke knuffel van ons
  17. Ingrid T:
    21 september 2017
    Wat een mooie, eerlijke, oprechte en grappige verhalen en reacties. Echt leuk om bij te houden! Jullie genieten daar volop, geweldig om te lezen.....wel jammer dat het bier zo duur is, anders had je reis nog wat anders gesmaakt :)
  18. Norman & Annemieke:
    23 september 2017
    Lieve schatten....het leven is soms zo oneerlijk. Wat een openhartig geschreven stuk. Ik vind het heel fijn om te lezen dat jullie een prachtige reis achter de rug hebben. Liefs!
  19. Linsey:
    25 september 2017
    Gelukkig hebben jullie veel vrienden, blij dat wij ons ook tot die groep mogen noemen. Jullie zijn een fantastisch lief stel samen😘
  20. Marion Emmerik:
    3 oktober 2017
    Mooi dat je dit deelt.. 😘