River deep, mountain high

25 september 2017 - Oakhurst, California, Verenigde Staten

Vandaag zijn we op pad gegaan naar het prachtige park Yosemite, helaas ons laatste park....

Rotsen, bomen, watervallen, bergen en valleien maakten dit park tot 1 van mijn favorieten, samen met Sequoia (California), Zion (Utah) en Grand Canyon (Arizona).
Deze parken hadden de mooie combinatie van rotsen en groen en ook een iets minder hete temperatuur.
Want mijn hoofd is af en toe als een tomaat zo rood. Nu gebeurt dat wel vaker. In Sumatra werd ik zelfs Belanda goreng (gebakken Hollander) genoemd.

Wel een fijne dag trouwens: lekker sjezen in de jeep door de bergen en dalen en ook hebben we een km of 15 gewandeld door de prachtige natuur.
We zagen bergbeklimmers de El Capitan beklimmen en da's toch een rots 2x zo hoog als the Empire State Building.  Ik zou het bij lange na niet durven en ook niet kunnen trouwens.

Morgen gaan we op weg naar San Fransisco, samen met Las Vegas en Grand Canyon mijn stukjes bucket list deze reis.  Het toetje van dit avontuur.

Het liedje van vandaag is een favoriet van ons beiden "Amigo" van Chef'Special.

Tot overmorgen, Matt

1. Daphne:
    26 september 2017
    Leuke verhalen, mooie foto's! Geniet nog zolang het kan!
  2. Hanny:
    26 september 2017
    Mooi, mooi, mooi, iets anders kan ik niet zeggen. Jullie zijn een stelletje bofferds wat deze reis betreft! Nu nog "the finishing touch!" En een veilige thuisreis toegewenst!