Weekend

16 september 2017 - Page, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag was het maar een kwartiertje rijden naar Antelope Canyon, waar we een tour hadden geboekt bij de Navajo Indians. Lekker hoor, de eerste dag dat we niet heel vroeg op pad zijn gegaan.

Een vakantie zonder tour kan natuurlijk niet. Onze groep was erg gemêleerd met de onvermijdelijke Japanners (zat wel een knappe tussen..), een Amerikaan, een Indiër en 2 Tullepetaonen.  We hebben veel lol gehad in de legertruck door de woestijn, en de smalle kloven en grotten van Antelope zagen er super uit, check Aletha's foto's maar.

Voordeel was ook dat we al iets na de middag terug bij het hotel waren en dus chill time.  Aangezien de meeste gasten op pad waren hadden we zwembad en jacuzzi voor ons zelf.

Aletha had het gisteren over rally rijden, maar dat was best goed te doen hoor (check ook de video voor een impressie!). Het parcours was een leuke uitdaging maar de echte uitdaging was het heel houden van de auto.  Elk krasje mogen we straks aftikken, vandaar. En natuurlijk ook de testosteroni's die hun mannelijkheid weer eens moesten bewijzen.  Not my cup of tea maar ze kunnen er ook niks aan doen...

De Amerikanen hier in Page zijn wel wat "toeristischer" dan de Amerikanen in Utah maar nog steeds goed te handelen.  Niet te vergelijken met die blonde dollies van 20 jaar oud die wij op de cruise vanuit Florida zagen, die elk jaar van hun ouders een behandeling bij de plastische chirurg kado krijgen...alsof dat nodig is... Ze gingen ook steeds meer op elkaar lijken. Al vond ik er niks aan, ze waren bepaald niet gezellig. Blonde volgers, jullie zijn 10x knapper en 100x leuker, dus voel je niet aangesproken.

Had ik nog een liedje in mijn hoofd? Altijd!  Say you love me van Fleetwood Mac.  Met de nog immer geweldige lage vrouwenstemmen van Christine McVie en Stevie Nicks.... Er kan niks op tegen een mooie lage vrouwenstem, vind ik.

Tot overmorgen, Matt

1. Hanny:
    17 september 2017
    Ik lees elke dag jullie verhalen. Stiekem heel jaloers hoor! Wat een ervaringen. Schrijf maar lekker door........
  2. Joyce:
    Prachtig daar!
  3. Matt:
    17 september 2017
    @Loes Bono is niet jaloers hoor. U2 bezocht alle parken al in de jaren 80 en kwam daarna met The Joshua Tree...
  4. Camelia:
    17 september 2017
    waw mooi en mooi verhaal echt een hele ervaring
  5. Lex:
    18 september 2017
    Ziet er goed, alijd leuk al die mooi ervaringen. Praat je over jaaaarrreen later nog over!
  6. Claire:
    18 september 2017
    Wat leuk, dit reisblog! Mooie foto's ook. Wist niet dat jullie zo reislustig zijn. Tof!
  7. Marion Emmerik:
    3 oktober 2017
    Wat een superfotos .. enneh ik kan t er alleen maar mee eens zijn wat de lage vrouwenstemmen natuurlijk😇😇😇😀