Welkom bij ons reisverslag!

6 september 2017

Welkom bij ons reisverslag op deze website!

Binnenkort zullen we 3 weken gaan rondreizen door het westen van de Verenigde Staten. Deze reis wilden we al langer een keer maken, maar vanwege diverse redenen is het er eerder niet van gekomen. Hij had echter niet beter gepland kunnen zijn dan nu! Het plan is om straks vooral veel te gaan genieten van de natuur die de diverse nationale parken te bieden hebben.

Op deze website kun je onze reis volgen via reisverhalenfoto’s en de kaart waar je onze route kunt zien. We zullen proberen geregeld de verhalen en foto's te updaten met alles wat we zien en doen.

Wil je op de hoogte blijven van onze reis? Meld je dan aan voor onze mailinglist!

Groetjes, Matt & Aletha

1. Reislogger:
    6 september 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Gaby:
    6 september 2017
    We wensen jullie alvast een hele mooie vakantie met veel rust. Geniet van de mooie natuur en laat alles lekker op je afkomen. Mooie timing. Heel veel liefs van ons
  3. Linsey:
    6 september 2017
    Heel veel plezier en geluk toegewenst.. neem maar even rust samen! Xx de gadella's
  4. Inge:
    6 september 2017
    Ik lees mee, wij willen volgend jaar richting San Francisco en Tahoe.
    Veel plezier alvast!
  5. Willem:
    6 september 2017
    Leuk! Ik volg jullie graag op de voet ;-) Veel plezier alvast !!
  6. Miranda:
    Ik ga jullie volgen! Leuk
  7. Jeanne:
    6 september 2017
    Wens jullie een hele fijne en mooie vakantie met alle rust en liefde voor elkaar. Goede reis en vlucht
  8. Rogier Mol:
    6 september 2017
    Leuk idee om een reisblog te maken!! We zijn zelf net een week terug van de westcoast. Ik weet zeker dat jullie een geweldige reiservaring gaan opdoen. prachtige natuur, vriendelijke mensen en veel ruimte. Heel veel plezier, we zullen het volgen!
  9. Rita:
    6 september 2017
    Een hele, fijne vakantie voor jullie. Genieten van elkaar en van jullie mooie reis.
  10. Soufian:
    Wat een leuk idee!
    Maar voelen jullie je vooral niet verplicht om ons op de hoogte te moeten houden (maar ik lees en kijk heel graag mee ;).
    Geniet ervan!
  11. Ineke:
    7 september 2017
    Wij wensen je een heel mooie vakantie, 3 weken ver van alle dagelijkse beslommeringen met veel moois om je heen. Neem je rust en kom met een nieuwe blik op de wereld terug. We volgen je graag.
  12. Jan Broos:
    7 september 2017
    Jullie gaan van een mooie reis maken naar het westen van de verenigde staten. Wij zijn benieuwd naar jullie reisverhaal en foto's. Heel veel reisplezier. Geniet ervan.
  13. Buuf Monique:
    8 september 2017
    Ontzettend veel plezier deze reis. Geniet samen, meer dan verdiend!xxx
  14. Buuf Esther:
    8 september 2017
    Have fun! Wat een heerlijk vooruitzicht. Absoluut verdiend. Maak er een mooi avontuur van en geniet volop! X
  15. Hanny:
    8 september 2017
    Héél véél mooie ervaringen opdoen samen in de USA en vooral ook genieten van elkaar!
  16. Jitske:
    Fijne vakantie!
  17. Ingrid:
    8 september 2017
    Super!! Ik ga jullie volgen!
    Hele fijne, gezellige, mooie vakantie en heel veel genieten!!
  18. Jennifer:
    Wat gaaf! Genieten!
  19. Camelia:
    8 september 2017
    hele fijne vakantie we volgen jullie en geniet ervan xxx
  20. Norman & Annemieke:
    8 september 2017
    Namens de Mookies een hele fijne vakantie! Geniet er van!
  21. Loes:
    10 september 2017
    De vlucht, zeker met een overstap, vaak een spannende onderneming naar de VS, is achter de rug, dan kan nu het grote genieten beginnen.
    Ik wens jullie een geweldige reis zonder strubbelingen. Heel veel plezier!
  22. Aletha:
    12 september 2017
    Wat leuk dat jullie ons allemaal volgen!
    Bedankt voor alle leuke reacties en veel leesplezier!
  23. Marion Emmerik:
    3 oktober 2017
    Ik ben wat laat... jullie zijn al terug maar ga toch alles lezen.. leuk 😀