Off we go...!

9 september 2017 - Zion National Park, Utah, Verenigde Staten

Gisteren hebben we een voorspoedige, maar ook wel lange reis gehad via Salt Lake City naar Las Vegas.

Matt vond het wel heavy om na 22 uur wakker te zijn nog even in de spits 25 km te rijden op de 6 baans Highway naast the Strip in Las Vegas.  Rijden in zijn favoriete merk Jeep maakte wel veel goed.

Hier is veel op het nieuws over de hurricane Irma die Florida heeft bereikt. In alle plaatsen die langskomen op de nieuwszenders  zijn wij geweest in die, volgens Matt, andere veel te dure vakantie in 2014.

Jammer voor hem...wie betaalt bepaalt 😉!  En hij ziet er best happy uit hoor, dus zo heel erg zit ie er niet mee.

Vandaag zijn we naar Valley of Fire Statepark gereden, waar het warm en heerlijk stil was.  Je wordt hier ter plekke relaxed. Matt is het rijden in een automaat al helemaal gewend en Aletha geniet intussen van de mooie uitzichten met op de radio een Amerikaanse zender met rockklassiekers.

We zijn nu weg uit Nevada en aangekomen in Utah, waar we logeren in Zion Valley National Park.
Vanuit ons terrasje bij de hotelkamer hebben we een prachtig uitzicht op de bergen van Zion. Een mooi voorproefje op wat morgen gaat brengen!

Groetjes,
Matt & Aletha

1. Linsey:
    Supertof ! Matt moet niet zeuren😜

Veel plezier en geniet! X
  2. Sjoerd:
    have fun guys

komen er ook geluidsfragmemten zingend in de auto met rockclassics 😊
  3. Diana:
    10 september 2017
    Super, jullie eerste dag! Ik ga heerlijk meegenieten van alle bekende dingen. Ben benieuwd of jullie een tarantula spotten in Zion😱. Ook wij volgen hurricane Irma met angst en beven...kunnen we straks überhaupt wel naar Florida!?
    Geniet er van en ik kijk weer uit naar jullie volgend verslag.
    😊
  4. Joyce:
    Heel veel plezier samen!
  5. Carmen:
    10 september 2017
    Veel plezier kanjers!! Tot over een paar weken aan de andere kant 😍
  6. Jeannevanoverveld:
    10 september 2017
    Fijn dat alles naar wens gaat bij jullie,geniet er van.liefs dikke kus ma jeanne.
  7. Miriam:
    11 september 2017
    Wat een gave reis zal dir worden!!! Veel plezier!!
  8. Norman & Annemieke:
    11 september 2017
    Prachtig! Het is daar zoooo mooi! Wij waren er in 2000 maar genieten er nog geregeld van na. Matt mag blij zijn met zo'n partner die dit soort reizen regelt! Genieten!!!!!!
  9. Loes:
    11 september 2017
    Heerlijk dat jullie na zo'n lange reis en spannende spits highway in een relaxte plek zijn aangekomen. Geniet ervan. Ik zie uit naar jullie volgende verslag. Ben zelf nog nooit in de States geweest en ben dubbel benieuwd naar jullie verhalen.
  10. Aletha:
    12 september 2017
    @Linsey: ✋🏼high five!
    @Sjoerd: we zullen er over nadenken 🤔. Vandaag geen rock helaas, wel oldies, country en heel veel storing in de bergen.
    @Diana: gelukkig geen tarantula's gezien 😱! Matt moet Aletha thuis al redden van spinnen, dus blij dat we deze monsters niet gezien hebben, brrrr!
  11. Matt:
    13 september 2017
    @ingrid, ik moet het wel 1 (of 2) biertje laten..ze zijn zeer streng hier bij automobilisten en hier in Utah handhaven ze de wet wel...