Paradise City

21 september 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag een lekker chill dagje in Las Vegas.

Gisteren zijn we lekker naar een rock show geweest.  Ik mag qua uiterlijk dan wel meer passen bij de eo jongerendag, ik ben een echte (classic) rock liefhebber.  Whitesnake, Led Zeppelin, Rainbow, Kansas, Bon Jovi en Aerosmith....make my day.

Volle bak, vol risico en met ballen, zo hoor ik de muziek het liefst...of het dan technisch verantwoord is, is voor mij niet zo belangrijk, als ik maar vermaakt word.

Vegas by night was pretty cool, er valt dan ook zo veel te zien.  Wat allemaal, valt nauwelijks in een zin te vertellen, check de foto's...

Aletha had voor ons hotel New York, New York geboekt, een uitstekende keuze!

Ooit mocht ik mee naar Europa Park in Duitsland en daar was een replica van het Colosseum als hotel....dat kom je hier dus doorlopend tegen.

Veel hotels zijn van MGM en die zijn ook wel redelijk grenzeloos.  Hier vlakbij staat een hotel waar je kunt duiken met haaien, bij Excalibur worden riddertoernooien gehouden en The Venetian heeft....echte gondels.....

Ook grenzeloos is de Amerikaanse tv.

Een aantal jaren geleden waren Aletha en ik behoorlijk in de ban van Italië.  Maar waar we ook kwamen, van Verona tot Napels tot Sardinië, hij was altijd op tv...Silvio Berlusconi!

Tegenwoordig hebben de Amerikanen ook zo iemand...The Donald!

Trump kennen we natuurlijk al lang en ik moet altijd wel om hem lachen.
Ik ken hem enkel van tv en laat ik op basis van wat ik daar zie voorzichtig stellen dat hij nogal eigenzinnig overkomt.

Zo is hij altijd geweest en dat maakt ook verder niet zo veel uit, hij heeft het zakelijk top gedaan, maar om nu zo iemand te kiezen als president?

Hij zou bijvoorbeeld een perfecte James Bond schurk kunnen wegzetten en wellicht was het een perfecte opvolger van Priens Ruben geweest in Tullepetaonestad.

Mag ik dit zeggen? ....Ik mag dit zeggen.

Leiders, groot en klein, moeten in mijn ogen mensen verbinden en niet verdelen of afserveren, geef mij dan toch maar onze Markie Rutte. Ik heb nog nooit op hem gestemd maar ik kan hem goed hebben.

Vandaag nog wat inkopen gedaan bij de vele outlet stores, mijn tassen waren lichter dan die van Aletha....erg verrassend.

Daarna nog lekker wat bij het zwembad gelegen, is privé en dat heeft ook wel iets...ook goeie muziek met een DJ.

En over goede muziek gesproken, het liedje van vandaag is een echte uitsmijter en the ultimate rock song wat mij betreft, Highway to Hell van AC DC.

Tot overmorgen en alvast een fijn weekend toegewenst met naar ik lees mooi weer!

Matt

1. Matt:
    @ingrid ik heb een 7-11 gevonden met blikjes niet voor een mooie prijs
  2. Linsey:
    Haha eo jongerendag, ik lag al gelijk in n deuk.. veel plezier x
  3. Daphne:
    22 september 2017
    Highway to Hell: "It was written about being on the bus on the road where it takes forever to get from Melbourne or Sydney to Perth across the Nullarbor Plain. When the Sun's setting in the west and you're driving across it, it is like a fire ball. There is nothing to do, except have a quick one off the wrist or a game of cards, so that's where Bon came up with the lyrics."

Groetjes
  4. Lex:
    22 september 2017
    EO-jongere, mocht je willen. Nee hoor je ziet juist uit als een rocker!!!!!!

Hotel New York, das snel die staat in mijn hometown!
    Doe Donald de groeten als je hem tegenkomt....jij een goed wij een goed weekend...geniet er van.
  5. Aletha:
    22 september 2017
    Uiteraard waren mijn tassen zwaarder; ik sjouw namelijk overal de ca. 2 kg wegende Nikon met groothoeklens mee naartoe!
  6. Ron jongenelen:
    Goed bezig jullie perfecte reis georganiseerd en zeer goede verhalen, een reisboek met verhalen en fotos na jullie terugkomst zou te gek zijn. Nog veel fun daar, geniet er verder van.
  7. Ineke:
    22 september 2017
    We lezen jullie verhalen en kijken je foto's, maar ondertussen was je vanavond voor het eerst in beeld bij Trauma hoor. Opname vast klaargezet voor afleveringen van volgende week. Veel plezier verder!
  8. Camelia:
    23 september 2017
    waw weer moooi verhaal en fotos en heb je gezien bij trauma
  9. Matt:
    @Lex...lees nu eens goed mijnheer de inkoper...moet jij toch kunnen....er staat hotel New York New York....
    Overigens is het hotel in Rotterdam ook mooi, vind ik, mooi stukje historie.
  10. Adje:
    24 september 2017
    Geniet van jullie verhalen! Mijn camper staat startklaar om een stuck van het Pieterpad te gaan wandelen! 17 en21 km😜😜Maar vandaag her denken wij Bart zijn eigenlijk verjaardag😡😡Liefs
  11. Renate:
    25 september 2017
    Vet om te zien wat jullie meemaken en de echte classic rock nummers juist daar horen geeft volgens mij een extra speciaal tintje!
  12. Matt:
    @renate....helemaal waar. Omdat jij ook echt een rock lady bent hoop ik dat jij ook nog eens hier aanbeland...
  13. Roel:
    26 september 2017
    We bekijken de foto's en genieten elke dag van een leuk en mooi verhaal...wat een top-reis. Enjoy San Francisco..... !
  14. Aletha:
    @Roel: dat is het zeker! Leuk dat jullie nog altijd met ons mee reizen via dit reisblog!